اجرای طرح اطعام حسینی هم زمان با شهادت حضرت علی اکبر (ع) 

اجرای طرح اطعام حسینی هم زمان با شهادت حضرت علی اکبر (ع) 

تاریخ انتشار : ۸ شهريور ۱۳۹۹
حسن بهرامی گفت: همزمان با شب شهادت حضرت علی اکبر علیه السلام یکهزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان محله مسجد توزیع شد.

«حسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: هم زمان با شب شهادت حضرت علی اکبر علیه السلام یکهزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان محله مسجد توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام جیرفت افزود: به همت جوانان عضو کانون فرهنگی هنری، پایگاه مقاومت بسیج و مرکز نیکوکاری امام علی علیه السلام، یکهزار پرس غذای گرم با رعایت کامل نکات بهداشتی در آشپزخانه مسجد پخت شده و سپس برای توزیع در بین نیازمندان، بسته بندی شدند.

وی ابراز کرد: این اقدام در راستای اجرای طرح اطعام حسینی و به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان (عج) و همچنین دفع بلایا انجام شد.

بهرامی عنوان کرد: همچنین هر شب پس از اتمام مراسم عزاداری و هنگام خروج آنها از مجلس عزای امام حسین علیه السلام بیش از ۳۰۰ پرس غذای گرم در بین عزاداران حسینی توزیع می شود تا در منازل خود مهمان سفره با برکت آن حضرت باشند.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام جیرفت بیان کرد: پخت غذای گرم با جلب کمک های مومنانه خیرین و نذورات مردمی انجام می شود.

وی در خاتمه عنوان کرد: علاوه بر این نیز هر شب در بین عزاداران حسینی ماسک توزیع می شود تا از این طریق به دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا عمل کرده باشیم.

پایان پیام/ 586